Tuesday, June 14, 2011

[ 55 ] K-1 Malaysia Pop. HAHA

oke, dah baca tajuk pun,
hampa tau kot nooo. :D
dah tengok ka dak lagi video 
MATLUTHFI ??
maw pakat xtengok lagi, mai aku nak share tang sini.
jum layann~ 


HAHAHA,
aku 4 5 kali ulang dah ni.
xlarat gelak weh.
terbaikk la hang matluthfi.. :D

oke, perasan dak part last video ni, dia kata
" JUST BE YOURSELF "
then kt bawah tu ada tulis,
" PLASTIK..sampah yang paling banyak atas bumi ni"
perasan x?
*double meaning tuu.haha*

bg aku, apa yg aku faham video matluthfi ni,
haha, jgn nak marah, tp ni la realiti skarang.
orang kita ni, minat sungguh dgn K-POP..
abiang2 korea hot2, kakak2 korea cun2..
betui dak?
minat tu xpa, xkesah pun..ada stengah smpai nak jadi.
jadi gena? jadi sbijik mcm korea2 tu laa. =.=
aku ada tbaca komen2 kt YouTube,
ada org kata matluthfi tuju video ni kat sapa.
hahaha, aku rasa dia tuju lagu2 tu kat..


24:7 - ni group M-POP laki


GULA GULA : ni group M-POP pompuan

" adoihh, kalau dah MELAYU tuu, MELAYU laa jugak sampai bila2. "
xdak maknanya hampa nak jadi KOREA.. =.=
ramai kot yang xsokong..
siap ada group kat FB lagi..


ntah laa, xtaw nak kata mcm mana.
so, sapa yang setuju dengan pendapat aku, sama2 like.
kalau x, xpaa. masing2 punya pendapat :)
apa2 pun, MATLUTHFI, hang terbaikk weh :D

1 comment :

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHA LAWAK video matluthfi buat ! Terbaik :)