Friday, April 22, 2011

[ 47 ] tutorial DOMO !!

well hello there world~
cey, ttiba anwaq hadi kluaq.
ASSALAMUALAIKUM semua :D

msti heran, pasai pa tajuk berbunyi,
  " Tutorial DOMO "  
hahaha, ni kes aku borink gila td.
upgrade blog, dngaq2 lagu.
pastu dok mlawat2 FB orang,
then blog-blog orang..
aku perasan jugak, lebih 5 6 orang aku masuk blog depa,
berkaitan dengan DOMO, minat sngguh naa DOMO.haha
*agak laa, menatang tu comey la jugak*
pastu saja syok2 search kt Google..
pastu cek jumpa gambaq ni..


waah~ macam menarik, tunggu pa lagi.
BUAT LAA~!! :D
so, lukis ikut gambaq yg dah terjumpa kt google tadi

 sebelum lukis yg besar, saja try kecik dulu,
pakai A4 paper ja, lembik nak mampuih.
xleh nk stand.haha

pastu tnampak drawaing blok yg member punya.
hehe, Iqram, pinjam sehelai noo :D

 alang2 dah buat, apa kata warnakan saja.
so, rasa puas hati la buat benda ni. :)

 part last, sesi menggam-gam.
ni yg aku malas skali, hueh~


DOMO IS ALIVE~!!
hehe, xdak keja kan?
besa laa, aku memang lagu ni.
so, sapa rasa nak buat,
SELAMAT MENCUBA~
(^__^)

7 comments :

iqsya said...

mak aii .. tengah2 dok khusyuk nak bce post ni tetibe terkeluar lagu .. terkejut den .. seb bek xd heart attack .. -.-

Amzar Kurin said...

HAHAHA, kak, habaq kt iqram.
cek pinjam kertas dia. hehehe :D

Shibebell Prissy said...

Nak domo yg dah buat tuuuu.

Amzar Kurin said...

hahaha, tu utk yg ayat kt bawah tu ^^

Shibebell Prissy said...

Nak dua-dua !

nunazs said...

wahh comel lah. bak mai domo yang dah siap tu. hehe

Amzar Kurin said...

hahaha, uihh, mana bule. hok tu berharga ouh :D