Friday, April 01, 2011

[ 31 ] selamat sampai :)

Sawadikap~ :)

Alhamdulillah, cek sampai jugak Kangaq pukui 5.30 pagi tadi.
asal plan nak balik dngan member sekampung, Atey.
tp dia xjadi balik, aku xkira, aku nak balik jugak2.hehe
w'pun dok dngaq kata, bas xleh masuk Kangaq la,
apa laa, aku kira tawakal ja laa, apa nk jadi, jadi.
janji aku balik jugak.
*tudiaa, ketegaq, keras kpala orang kata.haha*

xsangka lak masa bas brenti kt Stesen Bas Bukit Jalil,
aku jumpa member skolah, Akmal Roslee.
ada jugak yg teman aku balik smalam. :D
masa pkcik bas brenti kt Alor Setaq, aku ngn Akmal
saja p smbang ngn pakcik bas sat.
dok tanya satg bas nak brenti mana.

 Amzar : pakcik, satg bas brenti mana dulu? 
 Akmal : kami dua nak turun kt Seriab, 
 dngaq kata Kangaq  tenggelam dah. 
 Driver : tapa2, ampa nk turun Seriab, stg pakcik brenti situ, 
 maw kata nk p smpai Kangaq pun, kita try lagu mana. 
 sebab ada sorang pkcik nuu nak turun kt Pengkalan Asam, 
 maw kata dok kelih ayaq, kita gostan balik aaa~ 
*aku ngn Akmal xleh tahan gelak cara pkcik bas ni jawab, adoih~ :D*
*GOSTAN : undur, reverse*

pastu petang tadi, masa nak p rumah tok aku kt Repoh,
kelih sbiji moto ne, HONDA EX-5, sempoi punya.haha
dia sambung paip getah kat ekzos moto,
pastu sambil randok ayaq bah tu, pgang paip getah tu.haha
steady gila, tp xsempat snap gmbaq.
xkesah la bg ampa yg dah 3 4 hari brasa bnjir,
mungkin ada nak kata aku perak buih ka, cempera ka,
apa ka, aku xkisah pun. dah aku baru balik pagi tadi ja, :)
tapi bule kata hmpir tiap masa aku dok dengaq bunyi ambulan
dok lalu depan umah tok aku kat Jln Raja Syed Alwi.
sampai tok aku kata,
 "ni maw kata aku ada sakit jantung, p dah aku~ 
 tiap2 masa, WIU WIU WIU WIU WIU WIU~" 

lepas Maghrib tadi, nak p kunci moto, elok dok gagau2 cari selipar,
PIUU~ air pancut depan aku.
kuang ajaq punya katak pisang, memang mati ang kena dgn aku.
dah aku ni rabun dah, xkan nak bagi buta lagi kot =.=
mujuq xkena,hueh~
 *btw, memang aku geli sikit ngn katak.haha* 
harap malam ni, esok lusa tulad tungging tinggung, xhujan dah.
kalau x, xtaw nak kata gena, usung barang la jawabnya :)

1 comment :

Embun Pagi said...

ORG MEN AYAQ BAH..DIA PON NAK SIBUKKKK....;p