Friday, March 25, 2011

[ 25 ] definition of "MADU" n "SETIA" XD

SAWADIKAPP~ :D
yu chen nai ?
pa khab ban, pak kha ban non ?

qung khap mei dai ?
haa, tediaa, dia terkeluaq dah pelat siam.HAHA
ni cek nak tanya ampa sket ni.
ampa taw dak madu apa dia?
xkan xtaw kot, madu laa, maduu~
yg dok ada dalam sarang lebah tu.haha
oke dah, xda kaitan pun dgn tajuk kat atas tu. :D
 sbelum tu, ampa tgk dulu 'Screen Shot' ni..


HAHAHA, dah tengok kan?
perbincangan ni jadi semalam, around pkul 12 kot.
tu sebenaqnya maksud MADU, maw ampa nak taw.hehe

M - MANIS. awal2 bercinta then kahwin manis laa kan
A - ALAH(mengALAH) means, jgn selalu nk menang kt kita(isteri),
or other word 'jeles xkena tempat, lama2 husband meluat jgk.
D - DIA. sebab dia laa I bermadu (bini 1st yg kata)
U - UNTUNG. kira untung la laki u xceraikan u

so, tu lahh definition of "MADU" :D
aku pun xtaw macam mana bule dapat idea ni.
pastu dok x duduk, kawan aku p balas,
definition of "SETIA" :)


S - Se0rang SAJE!!

E - Engkau nk mampus klw kawen lain!

T - Tiade lagi maaf bg muu!

I - Ini yg terbaekk!
A - Aman selamanyer!

so,pkir2 lah yea..:) haha

haha, tu diaa yang kata, tapi aku setuju dgn word tu :)
xkesah laa untuk laki ka perempuan ka.
kita semua Hamba Allah SWT, xda sapa yg bule lari dari kesilapan.
tapi kalau yg dah nmpak silap tu, saja nak redah jugak,
jenih ni memang cari mampuih aa.haha
so kpada yg KAPEL, tambah2 yg dah KAHWIN,
berpeganglah dengan word SETIA.
jangan kat mulut ja wei, tapi kat HATI sama. :)

btw, aku saja ja post benda ni.
bkn tanda aku tengah emo.haha
sikit pun dak, cuma aku rasa menarik,
nak tergelak pun ada masa nk tulih mnatang ni.haha
kalau rasa nak SHARE, terpulang laa.
ntah la menarik ke tidak, ampa la yang judge.. :)

No comments :