Sunday, March 20, 2011

[ 19 ] Hot Air Balloon Putrajaya

Sawadikap~ :D
oke, bertemu lagi
minggu terkerap post new entry.
sbelum ni malas gila,mybe xda topik mnarik.
yg dok pst ni pun belum tntu menarik. :)

oke, crita dia macam ni,
smalam sabtu, 19mac, 6.30ptg btolak dari MMU.
aku ingt depa ni ajak p makan luaq, dok kata ayam penyet ayam penyet.
aku on saja, so follow tnpa mngetahui plan sebenaq.
kami p dua keta, Satria lead depan, Cooper follow blakang.
masa ats keta tu, depa ckap,
nk p Hot Air ballon Putrajaya.
waah~ first time aku p event ni,
rasanya plan lewat tu sebab awai2 hujan~

*i'm in a MINI*


*tengok, punya la sesak =.= *


*sempat snap, dia lintas atas keta*


*ni baru photographer,haha*

yang dalam keta td, guna hp Sony Ericsson aku yg cikai tu jaa, k770i
so sini ada la gambar yg aku snap guna NIKON D5000 kawan aku :)

 *tengah masukkan angin dalam belon*


 *cameraman sesaja,haha*


*nampak dak tu belon apa? :D *


 *perasan x macam bentuk LOVE ?*


*haa tudiaa~ Darth Vader dah menyala=nyala.haha*

*yg ni pun agak comey&style. macam -save the nature- *

kami p pun dh lewat ptg, gmbar pun kurang memuaskan.
then p la solat Maghrib kat masjid besi.
masa tgh amik wuduk tu, aku t'dengaq perbualan dua insan ni,
antara seorang ayah dan anaknya, rasanya baru 3 4 thun kot.
ayah dia nk ajaq amik wuduk.
ayah : oke, right hand, 3kali. 1~ 2~ 3~
anak : oke, an~ tuu~ tee~
bule bayang x, comey xcomey budak tu.haha
cara dia sebut, buat aku t'senyum :)
masa keluaq tu, aku keluaq pintu lain,
sekali silap laa~ jenuh dok flashback balik kpala otak.
mujur ingat balik,haha. even aku dok cyberjaya,
jiran sebelah putrajaya, aku pun baru 2 kali p masjid tu,
last p masa buka puasa kt situ, Ramadhan lepas :)

lepas tu, kami btolak ke Bangi, p makan~
time makan ni, aku xda stock gmbaq, lupa nk snap.
sedap menjamu selera kot.
tapi aku letak la gambar dari Google :)

tu hidangan yg aku try, "Set Empal Sapi" , sbelah kanan, menu restoren "WONG SOLO"

  aku prnah p restoren ni, tp 3 4 thun yg lepas kot, cawangan kt Ampang.
sapa yang penah makan, taw la sedap dia macam mana :)
yg belum try tu, p ajak family ampa lekaih~
btw, if nak tengok gambaq dgn lebih BESAQ, klik link bawah ni.

http://www.facebook.com/album.php?aid=295888&id=841667355&saved


takat tu saja, salam :)

No comments :